شناسهٔ خبر: 62399183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان ۲۴ شهریور

امامان جمعه شیعه و اهل سنت هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام به بیان مسائل کشور و شهرستان‌های خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

نماز جمعه شهرستان‌ها ۲۴ شهریوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: طرح نام نویسی برای سیلندر گاز نباید به گونه ای باشد که موجب سرگردانی مردم شود و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

**حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: خدمات زیادی در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی، آموزش، مسکن و کشاورزی از اوایل انقلاب تاکنون به مردم ارائه شده است، اما مردم سزاوار خدمات بیشتر و بهتری هستند.
**حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان به طرح مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان اشاره کرد و گفت: گاهی قاچاقچیان به راحتی وارد جایگاه‌های سوخت شده و مشک‌های خود را از بنزین پر می‌کنند و بدون هیچ دردسر و مشکلی آن را نزدیک جایگاه به چند برابر می‌فروشند.
** حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه گفت: مهم‌ترین دستاورد نیرو‌های انقلابی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری در مردم نجیب شهر و ریل گذاری هدفمند و هوشمندانه در اکثر امور مهم است.
** شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: برخی توانایی تهیه لوازم التحریر کیف یا کفش برای فرزندانشان ندارند و اکنون فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است.
**حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم گفت: امنیت امروز ما با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم با بصیرت در منطقه ایجاد شده و بی نظیر است.
**حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک گفت: دشمنان با رسانه‌ها به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان و مردم کشور هستند.
**حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: اسرائیل در منطق قفقاز به دنبال ایجاد بحران است که جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از حق خود عقب نشینی نمی‌کند.
**حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر گفت: شیعه و اهل سنت با بصیرت، تحرکات دشمن درباه مسائل قومی، مذهبی و سیاسی را به خوبی تحلیل می‌کند و امنیت ملی را برای خود واجب می‌داند.
**حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: شهرستان بشاگرد سرزمین حاصلخیزی است و حمایت مردم و همّت مسئولان محلی، رشد تولید، اشتغال و حذف بیکاری در شهرستان را به همراه دارد.
** حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: دشمن دنبال دو هدف اساسی، تضعیف وحدت ملی و تخریب امنیت ملی و برای دستیابی به این اهداف دنبال بحران سازی از طریق تحریک اختلافات و تفاوت‌های قومی، مذهبی و جنسیتی است.
**حجت الاسلام رحیمی راد امام جمعه موقت بوموسی گفت: همه تلاش دشمن این است که با جنگ روانی و تبلیغات رسانه‌ای مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

بیشتربخوانید:امام جمعه بندرعباس: برای برگزاری مراسم عید غدیر همه به میدان بیایند
**حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز گفت: آمریکا به عنوان دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران به دنبال بحران سازی در ایران است که نمونه آن فضاسازی کاذب در کشور است.
**حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشتبندی با تشکر از سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستای استان برای شروع پرداخت هزینه باغداران که لیموی خود را تحویل داده بودند گفت: پرداخت به موقع پول کشاورزان باعث تقویت باغداری وکشاورزی در منطقه می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10144480"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3977403/10144480?width=650&height=350"></script></div>

نظر شما