شناسهٔ خبر: 62503115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون اجرایی ارتش:

صبحگاه عهدسربازی در سراسر یگان‌های نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود

امیر سرتیپ «محمودی» از برگزاری مراسم عهدسربازی به صورت مشترک در یگان‌های نیرو‌های مسلح در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور در تهران، بندرعباس و کلیه مراکز استان و شهرستان‎ها برگزار خواهد شد و برخی تجهیزات دفاعی نیرو‌های مسلح به نمایش درخواهد آمد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: دوم مهر ماه سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) است. امسال بنا بر هماهنگی با ستاد کل نیرو‌های مسلح، صبحگاه مشترک عهد سربازی با حضور جمعی از کارکنان ارتش، سپاه، فراجا و بسیج با محوریت مسجد جمکران در قم به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور فرماندهان عالی‌رتبه، مقامات کشوری و لشکری، روحانیون و مردم برگزار می‌شود.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: همزمان با مراسم متمرکز عهد سربازی در جمکران، این صبحگاه‌مشترک در تمامی یگان‌های نیرو‌های مسلح در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت عهدنامه سربازی کارکنان پایور و وظیفه با حضرت صاحب‌الزمان (عج) و، ولی امر مسلمین، اجرای سرود با محتوای انتظار، وحدت و سربازی و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم عهد سربازی است.

وی در پایان عنوان کرد: سال پیش، بنا به تدبیر فرماندهی کل ارتش همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) صبحگاه مشترک به منظور تجدید عهد سربازی با حضرت صاحب‌الزمان (عج) و تبیین و تشریح جایگاه امامت و ولایت در تمامی یگان‌های ارتش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما