شناسهٔ خبر: 62452690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛ پیروزی نساجی مقابل بمبئی‌سیتی

تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود تیم بمبئی‌سیتی به برتری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ امروز (۲۷ شهریور) با برگزاری ۶ دیدار از گروه‌های مختلف آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ و در دیداری از گروه D مهمان تیم بمبئی‌سیتی هند بود که در پایان این بازی که در هوای بارانی شهر بمبئی برگزار شد، شاگردان سید مهدی رحمتی موفق شدند با ارائه نمایشی حساب شده در زمین حریف با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند.
 
احسان حسینی در دقیقه ۳۴ و محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۲ گل‌های نساجی را وارد دروازه میزبان هندی کردند تا نساجی به عنوان نخستین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و کسب ۳ امتیاز موقتا در صدر جدول گروه D بایستد.
 
شاگردان رحمتی در حالی موفق به پیروزی مقابل بمبئی‌سیتی شدند که این دیدار اولین بازی تاریخ باشگاه نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که در پایان هم با برتری نساجی به پایان رسید.
 
در پایان این بازی محمدرضا آزادی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
 
در دیگر دیدار مهم امشب تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ مهمان تیم نیروی هوایی عراق است.
 
ترکیب تیم بمبئی‌سیتی:
لاچنپا، روستین گریفیتس، تیری، راهول بهیکه، اکاش میشارا، یوئل ون نی‌یف، پویا رالته، گرگ استیوارت، لالیانزولا چانگته، بیپین سینگ و یورگه پریرا دیاز
 
ترکیب تیم نساجی مازندران:
رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی (۶۹ - سید احمد موسوی)، اسماعیل بابایی (۶۹ - مهرداد عبدی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران (۵۵ - فرشید اسماعیلی)، محمدرضا عباسی (۸۴ - علی داوران) و محمدرضا آزادی (۸۴ - امیرحسین مهجوری)

نظر شما