شناسهٔ خبر: 62399194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفیر یمن در تهران: اجلاسیه دامغان گامی ارزشمند در معرفی مجاهدان است

سمنان - ایرنا - سفیر یمن در تهران گفت: اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان گامی ارزشمند در معرفی مجاهدان راه حق و حقیقت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم دیلمی روز جمعه در هشتیمن اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان افزود: شهدای فلسطین و شهید حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های شاخص مجاهدان راه حق و حقیقت هستند.

وی ادامه داد: همه با هم در راه پیروزی و سربلندی اسلام تلاش خواهیم کرد و از هیچ‌کوششی دریغ نمی‌کنیم.

سفیر یمن در تهران خاطر نشان کرد: هشتیمن اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان گامی ارزشمند برای گردهم آمدن نمایندگان مقاومت اسلامی است.

دیلمی یادآور شد: روابط نسبی و تاریخی بین یمن و ایران وجود دارد و جهاد و مبارزه جبهه مقاومت مرتبط با مسیر مهاجرت پیامبر اکرم (ص) است.

وی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) با هجرت به مدینه تلاش برای ترویج دین اسلام را آشکارا آغاز کرد.

سفیر یمن در تهران با بیان اینکه جهاد را تا دست یافتن پیروزی ادامه خواهیم داد و جبهه سیاسی و نظامی ما واحد است، ادامه داد: در این راه تحت تاثیر تحرکات مشکوک و مایوس‌کننده تسلیم نخواهیم شد و مصمم بر افراشتن پرچم اسلام هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امروز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان در حال برگزاری است.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند در حال برگزاری است.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت روزهای اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور از جمله سخنرانان شاخص هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

رونمایی از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبری در لبنان، رونمایی از تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

نظر شما