شناسهٔ خبر: 68897185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

خون شهید نصرالله زمینه ای برای آزادسازی قدس از چنگال دژخیمان می شود

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: بی‌شک خون شهید سیدحسن نصرالله زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف از چنگال دژخیمان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، مراسم تجمع مردم شهر سنندج در محکومیت به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی عصر امروز در این شهر برگزار شد.

مهدی رمضانی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در این مراسم ضمن محکوم کردن این عمل شیطانی، عنوان کرد: تاریخ رژیم صهیونیستی سرشار از جنایت و خونریزی می‌باشد به نوعی که در طول یک سال اخیر تا به امروز بیش از ۴۱ هزار نفر از مردم مسلمان غزه و فلسطین به دست سفاکان اسرائیل به شهادت رسیده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان افزود: امروز صهیونیست‌ها دیوانه وار برای جبران خسارت‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی متحمل شدند دست به هرگونه وحشی گری و جنایت علیه مسلمانان می‌زنند که آخرین آن حمله به لبنان و بمباران بیروت و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان بود.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فقدان سید حسن نصرالله برای همه ما سنگین می‌باشد، عنوان کرد: بی‌شک خون این شهید عزیز زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف از چنگال دژخیمان خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: امروز اسرائیلی‌ها به پشتوانه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها دست به هر عمل غیر انسانی می‌زنند و در مقابل سازمان‌های بین‌المللی نیز در برابر این همه جنایت سکوت کرده‌اند که این نشان می‌دهد آمریکا و اسرائیل در انجام جنایات و نسل کشی ها با هم شریک هستند.

رمضانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی گمان نه تنها شهادت سید حسن نصرالله تاثیر منفی در جبهه مقاومت نخواهد داشت، بلکه خون این شهید والامقام باعث تقویت روحیه بیشتر رزمندگان محور مقاومت علیه اسرائیل غاصب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما