شناسهٔ خبر: 62314367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام از تمدید ثبت نام در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی حرفه‌ای مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی عنبری اظهار داشت: ثبت نام دانشجو برای ترم مهر ماه سال جاری در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی ایلام ۱۴۰۲و کاردانی حرفه‌ای تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه تمدید شد.
 
وی افزود: کارکنان انتظامی استان و سایر نیرو‌های مسلح و خانواده‌های محترم آنان که علاقمند به ادامه تحصیل هستند با داشتن مدرک دیپلم و فوق دیپلم بر اساس دفترچه راهنمای کنکور سراسری که از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  تا تاریخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۲ منتشر شده است می‌تواند ثبت نام نمایند.
 
رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: علاقمندان و داوطلبان می‌توانند یا بصورت مراجعه حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی استان به آدرس ایلام- بلوار بهشتی- جنب ستاد انتظامی استان و یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی یاد شده با انتخاب رشته‌های مد نظر نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده تا پس از اعلام نهایی در ترم مهرماه در دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه تحصیل دهند.

نظر شما