شناسهٔ خبر: 62298337 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت نام نویسی و انتخاب رشته کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد

تهران- ایرنا- مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت نام نویسی و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان روز شنبه با اعلام این خبر، گفت: پیرو انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ و اطلاعیه پذیرش و اصلاحات مربوط به آن، به‌منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که برای نام نویسی و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه اصلاحات دفترچه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند. آن دسته از داوطلبانی که نام نویسی و کدرشته محل‌های تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در این فرصت نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: پذیرش در این دوره‌ها بدون آزمون خواهد بود و ضرورت دارد داوطلبان به منظور آگاهی از شرایط و ضوابط نام نویسی و انتخاب رشته دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور، اطلاعیه ها و اصلاحات منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را با دقت مطالعه کنند.

نظر شما