شناسهٔ خبر: 62227554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، ۱۵ شهریور به خراسان جنوبی سفر می کند، این سفر غیررسمی است و هیچ وزیری رئیس جمهور را همراهی نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به سفر رئیسرئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر میکند جمهور به استان خراسان جنوبی گفت: این سفر در ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی انجام می‌شود.
آقای قناعت با اشاره به تفکرات حجت الاسلام رئیسی که تفکرات حسینی را دنبال می‌کنند، افزود: رئیس جمهور با مشغله فراوان و با توجه به این روز تعطیل یک سفر مردمی را به استان خواهند داشت.
وی با بیان اینکه امسال این فرصت حضور در اختیار مردم استان است گفت: این سفر غیررسمی است و هیچ وزیری رئیس جمهور را همراهی نخواهد کرد
وی گفت: حجت الاسلام رییسی به محض ورود به استان ابر پروژه استان که راه آهن ۳ استان است و محور نهبندان، بیرجند، قائن و یونسی را تشکیل می‌دهد به صورت رسمی افتتاح می‌کند.
استاندار افزود:در ادامه رییس جمهور در مرکز استان و شرکت در مراسم روز اربعین در شهدای باقریه را در برنامه دارند.
آقای قناعت بااشاره به رسمی نبود سفر افزود: حجت الاسلام رئیسی به ۳ شهرستان استان سفر خواهند کرد.
استاندار بااشاره به جزئیات این سفر گفت: رئیس جمهور بعد از دیدار مردمی در بیرجند به شهرستان درمیان رفته و با مردم دیدار خواهند داشت.
استاندار با بیان اینکه در ادامه رئیس جمهور به شهرستان فردوس سفر خواهند کرد گفت: در این سفر دیدار مردمی و سخنرانی انجام خواهد شد.
استاندار فلسفه دیدار آقای رئیسی را دیدار مردمی عنوان کرد و افزود: در پایان سفر در مرکز استان، نشست با نخبگان و نشست با ائمه جمعه و طلاب انجام خواهد شد.

نظر شما