شناسهٔ خبر: 62223412 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کارگردان معروف انگلیسی درباره«قهرمان عربستان در دوران جاهلیت» فیلم می سازد

کار گروه ساخت فیلم حماسی – تاریخی «عنتره» به سرپرستی «سایمون وست» کارگردان و تهیه کننده معروف انگلیسی برای آغاز فیلم برداری رخدادهای آن در مناظر طبیعی منطقه «نیوم» آماده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از العربیه، الکساندر آمارتی و استیوارت ساترلند از شرکت سلتیک عربی که پیشتر در ساخت فیلم «قندهار« در عربستان نیز حضور داشت، در تولید فیلم عنتره نیز مشارکت دارند .

قرار است کار فیلم یرداری رخدادهای این فیلم  اوایل سال 2024 میلادی در منطقه «نیوم» آغاز شود و به مدت دوازده هفته ادامه یابد.

کارگروه فیلم برداری فیلم عنتره از استودیوهای بیابانی در شهر جده عربستان برای تصویربرادری این فیلم استفاده خواهند کرد. در این فیلم همچنین از مناظر طبیعی گیرا در سواحل نیوم که طول آن به حدود 468 کیلومتر می رسد، استفاده خواهد شد.

سایمون وست کارگران فیلم عنتره گفت: فراهم شدن فرصت فیلم برداری در منطقه ای که عنتره به آن تعلق داشته، به اعتبار و واقع بینی بیشتر وقایع این فیلم کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد که مشتاقانه منتظر مشارکت در ساخت این فیلم است و به توسعه صنعت نوپای سینما در منطقه و تولید یک تجربه سینمایی منحصر به فرد برای مخاطبان سینما در جهان مشتاق است.

این فیلم داستان واقعی و حماسی عنتره بن شداد شوالیه عرب را روایت می کند که در قرن ششم میلادی زندگی می کرد و تجربیات و داستان های بزرگی را پشت سر گذاشت و به شجاعت و قهرمانی شهرت یافت و به بزرگترین و معروف ترین شوالیه ها و شاعران تاریخ عرب تبدیل گشت.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما