شناسهٔ خبر: 62217713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد صبوری در سبزوار

پیکر شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت سرگرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور مسئولان، روحانیان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگرانتشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد صبوری در سبزوار برگزار شد پیکر مطهر شهید صبوری بعد از اقامه نماز در مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر این شهر بر روی دستان مردم خداجوی سبزوار تشییع شد، تشییع کنندگان با شعار‌های "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" پیکر پاک این شهید را تشییع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مقیسه امام جمعه سبزوار در ابتدای مراسم تشییع گفت: شهدا مایه عزت نظام ما هستند و خون پاک آن‌ها درس مقاومت، ایثار و شهامت را به جامعه منتقل می‌کند و به دشمنان این مرز و بوم نشان می‌دهد که اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان با شهادت این دلاوران غیرتمند روز به روز افزون‌تر می‌شود. 

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع، برای خاکسپاری به روستای "خیرآباد" منتقل شد.
شهید صبوری روز پنجشنبه در جریان تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان بین شهرستان داورزن و سبزوار مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

 در این عملیات که از ایستگاه "کاهک" داورزن تا ورودی شهر سبزوار ادامه یافت ماموران انتظامی سرانجام با تیراندازی خودرو پژو سواری قاچاقچیان مشروبات الکلی را متوقف کردند که در این بین سرگرد صبوری از ناحیه پهلو مجروح و به مرکز درمانی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافته و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و پس از یک روز بر اثر شدت جراحات وارده آسمانی شد.

 

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد صبوری در سبزوار تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد صبوری در سبزوار تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد صبوری در سبزوار

نظر شما