شناسهٔ خبر: 62205548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن

پیکر شهید سرگرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پیکر شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت سرگرد "داوود صبوری" که در درگیری با قاچاقچیان شرور به شهادتتشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن رسیده بود، روز یکشنبه بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان "داورزن" تشییع شد.

در این آیین که با حضور مسئولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران همراه بود تشییع کنندگان با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" پیکر پاک این شهید را تشییع کردند.

آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت، فردا دوشنبه نیز از مقابل مسجد جامع سبزوار برگزار خواهد شد و پس از آن برای خاکسپاری به زادگاهش روستای "خیرآباد" انتقال خواهد یافت.

داوود صبوری از کارکنان نیروی انتظامی روز پنجشنبه در جریان تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان بین شهرستان داورزن و سبزوار مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

در این عملیات که از ایستگاه "کاهک" داورزن تا ورودی شهر سبزوار ادامه یافت، ماموران انتظامی سرانجام با تیراندازی به خودرو پژو سواری قاچاقچیان مشروبات الکلی را متوقف کردند که در این بین سرگرد صبوری از ناحیه پهلو مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت‌ های ویژه پزشکی قرار گرفت و پس از یک روز بر اثر شدت جراحات وارده آسمانی شد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 

 

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن

نظر شما