شناسهٔ خبر: 62200143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درگاهی پس از دیدار با مناف هاشمی اعلام کرد:

انتخابات ژیمناستیک باطل است/ درخواست لایسنس برای حضور ژیمناست‌ها در بازی‌های آسیایی

نیما علیپور

رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد برای حضور ورزشکاران در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست لایسنس می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، زهرا اینچه‌درگاهی پس از پیگیری مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد اعزام ژیمناست ‌های تیم‌ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو  در جلسه‌ای که با وی داشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و بیان کرد: جلسات سازنده‌ای با متولیان ورزش داشتیم و رویکرد جلسات، حل مشکلات بود. پیشرفت‌های نسبی داشتیم اما هنوز به پایان نرسیده است چون هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. صحبت‌های مثبتی در جریان است. بازی‌های آسیایی  از راه می‌رسد، احساس من، احساس ژیمناستیک و خانواده ورزش است و مایلم بچه‌هایی که حداقل از شش سال پیش در  دوره ریاست من روی آنها سرمایه گذاری کردیم و بازی های آسیایی جزو اهداف تعریف شده ما بود تا برای اولین بار مدال بگیریم، شرکت کنند.

او ادامه داد: همه در جریان تخلفات انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هستیم و نهادهای نظارتی نیز برآن صحه گداشتند و فدراسیون جهانی انتخابات را نپذیرفته است و این دوره بلاتکلیفی ان‌شاءالله با همدلی مسئولان ورزش به پایان برسد. در نهایت تصمیم عاقلانه ای به دور از جنجال ها و حواشی گرفتم. البته دیروز شاهد انتشار اخباری بودم که احساس کردم، اگر کسی قرار است برای لایسنس بچه‌ها همکاری نکند، الان وقتش است اما خوشبختانه این روحیه را ندارم. امروز آمدم و اعلام کردم برای کسانی که نیاز به لایسنس دارند، درخواست لایسنس خواهم داد. امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات حل و انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تجدید شود و نفر قانونی هر کسی که می‌خواهد باشد، انتخاب شود. امیدوارم بچه‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بتوانند افتخارآفرینی کنند چون ما شانس مدال داریم آن هم از نوع خوش رنگش.

اینچه درگاهی در مورد صحبت‌های حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک مبنی بر اینکه انتخابات هنوز باطل نشده است و همچنین برگزاری انتخابات با اساسنامه منتخب مجمع و فدراسیون جهانی برگزار شد، تصریح کرد: بحث مفصلی است. آقای حقدادی اگر تعریف درستی از اساسنامه و قانون داشت امروز این شرایط را نداشتیم. او از خانواده ما نیست و ژیمناست نبوده است و شناختی ندارد. اگر جوانمرد است و احساس همدلی کند، همان روز مجمع که ۲۳ نفر مجمع را ترک کردند و سه نفر هم بیرون ایستادند اجازه می‌داد مجمع به تعویق بیفتد تا خواست خانواده ژیمناستیک اجرا شود. به هر حال کرسی دارد که این کرسی هم زیر سوال است و باطل اعلام شده است. انتظار می رود ان‌شاءالله به زودی این کرسی را ترک کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما