شناسهٔ خبر: 62124003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار قم بر تعیین تکلیف منوریل تاکید کرد

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار با اشاره به اینکه بلاتکلیفی طرح منوریل قم بر بهداشت روانی جامعه تاثیر مستقیم دارد گفت: طرح منوریل قم باید از نظر کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

صاحب‌خبر -

استاندار قم بر تعیین تکلیف منوریل تاکید کردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمد آقامیری، استاندار قم عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر تعیین تکلیف طرح مونوریل قم گفت: طرح منوریل قم از طرح‌های مهم است چرا که ادامه آن به شکل کنونی بازی با اعصاب و روان مردم است.

وی تاکید کرد: ما با منوریل نه به عنوان یک طرح شهری، بلکه به عنوان یک موضوعی که تاثیر نامطلوب بر بهداشت روانی جامعه می‌گذارد برخورد می‌کنیم.

آقا میری طرح منوریل قم را با عبارت «آینه دق» توصیف کرد و افزود: نامشخص بودن تکلیف این طرح، به لحاظ بهداشت روانی بر جامعه تاثیر مستقیم دارد.

استاندار خاطرنشان کرد: کارشناسان باید موضوع ادامه دادن یا ادامه ندادن این طرح را بررسی کنند، تا تکلیف آن روشن شود.

استاندار قم به طرح فرودگاه قم هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، روز گذشته مجوز این طرح را گرفتیم، البته گرفتن مجوز همه، کار نیست، بلکه فقط شروع کار است.

وی افزود: در مرحله بعد باید با استفاده از توان بخش خصوصی هر چه سریع‌تر فرودگاه را راه‌اندازی کنیم.

آقامیری با اشاره به معضل ریل‌های متروکه موجود در شهر قم، گفت: تولیت آستان حضرت معصومه سلام الله علیها دستور داده که برای جمع‌آوری باقیمانده ریل‌های موجود در شهر قم، به صورت کامل با استانداری همکاری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر هماهنگی مسئولان استانی با گروه‌های جهادی گفت: به زودی در استانداری قم، گروه‌های جهادی را به عنوان دومین گروه‌های جهادی نهادی تخصصی کشور ثبت خواهیم کرد.

استاندار قم همچنین با اشاره به ضرورت اصلاح شیوه‌های پاسخ‌گویی به ارباب رجوع گفت: گزارش‌هایی که در این رابطه است، گزارش‌های خوبی نیست، ما اگر می‌گوییم مردم، ولی نعمتمان هستند، باید در ارائه خدمات به آنان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

نظر شما