شناسهٔ خبر: 62023629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح‌های مدیریت استان متناسب با شرایط فرهنگی قم اجرایی می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار با بیان اینکه رویکرد مردمی‌سازی در مدیریت جدید باید به صورت حداکثری پیگیری شود، گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت استان متناسب با وضعیت فرهنگی قم عملیاتی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرح‌های مدیریت استان متناسب با شرایط فرهنگی قم اجرایی می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمد آقامیری، استاندار قم صبح امروز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر علیه السلام ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا در جمع معاونین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: شهدای عزیزی که در اینجا دفن شده‌اند کسانی هستند که جان با ارزش خود را در دست گرفتند و برای اعتلای نام ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد با دشمنان پرداختند.

استاندار قم با اشاره به اینکه امروز برای تجدید عهد و پیمان با شهدا در این مکان مقدس حضور یافتیم و اعلام می‌کنیم که تا جان در بدن داریم برای سربلندی نام ایران و خدمت به مردم با عشق تلاش خواهیم کرد، افزود: شهدا مسیر صحیح حرکت را به ما آموختند و این وظیفه مدیران است که با الگوبرداری از آن‌ها راهشان به انحراف کشیده نشود.

آقامیری تاکید کرد: امروز تصمیم گرفتیم برای ادای احترام به شهدا اولین روز هفته دولت را با غباررویی از مزار شهدای عزیز آغاز کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت هفته‌ای است که پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف به افتتاح خواهد رسید، گفت: طی این مدت پروژه‌های عمرانی مختلفی با حضور وزرا و مسئولین کشوری در استان قم افتتاح خواهد شد.

آقامیری افزود: استان قم متعلق به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است و ما تلاش خواهیم کرد که با نهایت توان و قدرت خود بهترین اقدامات را برای مردم قم انجام دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌های ما متناسب با وضعیت فرهنگی استان تعریف شده و همه اقدامات در این چهارچوب صورت خواهد گرفت.

آقامیری در پایان گفت: براساس بحث مردمی‌سازی که از اصلی‌ترین شعار‌های دولت است، در استانداری قم تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت مردمی موضوع مردمی‌سازی را به صورت حداکثری اعمال کنیم تا شاهد افزایش حضور مردم در امور مدیریتی باشیم.

<div id="video-display-embed-code_10051788"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3955698/10051788?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما