شناسهٔ خبر: 62122234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در جنوب سیستان و بلوچستان،

کلنگ زنی و یا بهره برداری از ۸۱ طرح در راسک

در شهرستان راسک ۸۱ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار بیش از ۶۹ میلیارد تومان در گرامیداشت هفته دولت کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فرماندار راسک گفت: افتتاح آسفالت معابر روستای فیروزآباد به متراژ ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال از منابع اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره دو در محله پرجمعیت امام آباد شهر راسک از اعتبارات مناطق محروم از جمله طرح‌های دولت در راسک است.
سلیم کدخدا افزود: افتتاح یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی از ۲۵ واحد مسکن مددجویی در بخش پارود از محل تفاهم‌نامه سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستعضفان با اعتبار یک میلیارد ریال تسهیلات و ۸۵ میلیون ریال کمک بلاعوض انجام شد.
وی بیان کرد: افتتاح طرح نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کاوا و ساخت ۲۴۰ متر شبکه فشار ضعیف در روستای نظرآباد به نمایندگی از سه پروژه به حجم چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط، سه دستگاه ترانسفورماتور و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتبار۲۴ میلیارد ریال در بخش پارود و افتتاح بهسازی معابر روستای بردرگ بخش پارود با متراژ هزار و ۷۰۰ متر مربع با اعتبار۴۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از ۳۳ طرح دهیاری‌های بخش با هزینه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر طرح‌های دولت بود.
غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر پارود، بازدید از پروژه در حال ساخت سالن ورزشی دانش آموزی مدرسه دخترانه شهر پارود با زیر بنای ۷۴ متر مربع از اعتبارات ویژه و خاص وزارت آموزش و پرورش و بازدید از طرح در حال اجرای پیاده رو سازی با موزائیک خیابان امام خمینی شهر پارود از ویژه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان راسک بود.

نظر شما