شناسهٔ خبر: 62120756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح محرومیت زدایی کلید زد؛

بهره مندی ۲۰۰ روستای مازندران از نعمت آب آشامیدنی

در اجرای طرح محرومیت زدایی به ۲۰۰ روستای مازندران آبرسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل آبفا مازندران در آیین بهره برداری از ۲ طرح فاضلاب در بابل با اشاره به آبرسانی به ۲۰۰ روستا در طرح محرومیت زدایی، با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: ۲۴۷ روستای کم برخوردار نیز در شهرستان بابل شناسایی شد که با همدلی مسئولان و مردم به زودی اجرایی می شود.

بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه اکنون ۱۳۵ طرح در بخش آبرسانی و ۵ طرح فاضلاب در شهرستان بابل در دست اجراست، افزود: البته با توجه به نوسانات آبی در این شهر بعد از ۳۳ سال موفق به اجرای طرح زون بندی شدیم تا ظرفیت آب در تمام نقاط به صورت یکسان به تعادل برسد.

برارزاده ،طرح احداث بخش لجن و ارتقای خط جریان اول تصفیه خانه فاضلاب با هدف ارتقای کیفیت فاضلاب و تکمیل بخش لجن جهت حفاظت از محیط زیست با اجرای عملیاتی شامل تکمیل بخش لجن، ارتقای بخش هوادهی و راه اندازی واحد ته نشینی اولیه با صرف اعتبار  ۱۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با بهره  مندی  ۱۰۰ هزار نفر از مزایای این طرح را از جمله طرحهای اجرایی در بابل عنوان کرد.

او با اشاره به بهره برداری تلمبه خانه فاضلاب در مناطق بحر ارم شرقی و غربی، افزود: این طرح با هدف جمع آوری و انتقال فاضلاب با نصب ۴ هزار فقره انشعاب و صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که اکنون ۲۵ هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.

نظر شما