شناسهٔ خبر: 62120171 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتراف به ۲۴ فقره زورگیری در غرب پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری موتورسواری تکرو که با تهدید سلاح سرد در غرب تهران زورگیری می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

اعتراف به ۲۴ فقره زورگیری در غرب پایتختبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار­ محمد گودرزی گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ناظریان قمی تهران به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک می‌شوند و وی را زیرنظر می‌گیرند.

­

این مقام انتظامی افزود: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بود حمله ور شد و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرد که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض مشاهده خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

­

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

­

سردار گودرزی افزود: متهم ۲۷ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر ۲۴ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و اظهار کرد پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

­

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت گفت: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی شد و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما