شناسهٔ خبر: 62030131 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری زورگیر جاده شنی حسن آباد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیری که در جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد زورگیری می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

دستگیری زورگیر جاده شنی حسن آبادبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سید رضا عمادالدینی گفت: در پی افزایش سرقت از اتباع کشور همسایه به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد توسط فردی با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در جاده شنی ما بین حسن آباد تا شهرک صنعتی شمس آباد، دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد بر عهده گرفتند.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی در گشت زنی‌های هدفمند، یکی از اتباع کشور همسایه را با حالت پریشان مشاهده کردند که در بررسی انجام شده بیان داشت لحظاتی قبل یک نفر اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراهش به شیوه زورگیری کرده است.

­

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با کسب مشخصات سارق بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد، گفت: در یک عملیات مقتدرانه موتورسیکلت متوقف و سارق دستگیر شد و در بازرسی از سارق یک قبضه سلاح از نوع قمه کشف شد.

­

سرهنگ عمادالدینی با بیان اینکه در این خصوص ۶ مالباخته سارق را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات مشخص شد سارق حکم جلب از استان گلستان و شهرستان رباط کریم به جرم سرقت دارد که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما