شناسهٔ خبر: 61960034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ظلم به لاریجانی!

علی لاریجانی، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری به تازگی در اظهاراتی در یک جلسه اقتصادی گفته است:

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی لاریجانی، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری به تازگی در اظهاراتی در یک جلسه اقتصادی گفته است:

"بعضی آقایان طوری حرف می زنند که اگر ما در برخی از پایتخت ها نفوذ داشته باشیم خیلی کار مهمی انجام دادیم. نه، این وظیفه تبعی ماست. وظیفه اصلی ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش بینی داشته باشند و بدانند مسیر آینده چیست؟ "

*همانطور که مشخص است دکتر لاریجانی در این سخنان بر لزوم نفوذ فرامرزی و بسط هژمونیک نظام اسلامی تأکید دارد و آن را وظیفه تبعی، لازم و روزمره نظام اسلامی می‌داند اما در عین حال و به درستی وظیفه اصلی‌تری نیز برای نظام قائل است و آن پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم و پیش‌بینی‌پذیر کردن آن است.

منطقی صحیح و خردی نیکو که بایستی در پس ذهن تمام تحلیلگران نیز وجود داشته باشد.

در همین رابطه اما رسانه چپ "اعتمادآنلاین" وابسته به حزب اعتماد ملی تیتری را برای این سخن دقیق آقای لاریجانی مطرح کرده که معنای عجیبی از آن مستفاد می‌شود!

در تیتر اعتمادآنلاین آمده است:

"علی لاریجانی: آقایان فکر می‌کنند در برخی پایتخت‌ها نفوذ داشته باشیم کار مهمی کرده‌ایم؛ نه وظیفه ما این است که مردم خودمان زندگی قابل‌ پیش‌بینی داشته باشند"

واضح است که با حذف شدن عبارت "این وظیفه تبعی ماست" از سخنان آقای لاریجانی؛ اینطور به ذهن متبادر می‌شود که لاریجانی سخن تاجزاده که زمانی گفته بود: "این جامعه لجن است، گرسنه‌ایم و می‌خواهند بروند دریای مدیترانه! " را تکرار کرده در حالی که اینطور نیست و آقای لاریجانی بر حضور در سواحل مدیترانه و تقویت محور مقاومت در کنار توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم تأکید کرده است.

منبع: مشرق

نظر شما