شناسهٔ خبر: 61953677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

آمادگی کامل مرزبانی برای اربعین

فرمانده مرزبانی فراجا از آمادگی کامل مرزبانان برای ماموریت اربعین و تسهیل تردد زائران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمدعلی گودرزی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین فرماندهی مرزبانی فراجا با بیان اینکه خدمت به زوار اربعین یک توفیق است، گفت: نگاه ما به اربعین سرور و سالار شهیدان اعتقادی است و خدمت به زائران هموطن و زائران کشورهای همسایه توفیق عظیم برای مرزبانی است که در این راستا باید برای خدمات رسانی بهتر کوشا باشیم. تلاش برای امام حسین (ع) انتها و خستگی ندارد، پس باید با تمام وجود برای تسهیل تردد زائران و امنیت آنها در مرزها اقدام و عمل کنیم چرا که باعث خیر و برکت در اقدامات مرزبانان می‌شود.

گودرزی با تأکید بر اینکه مرزبانان بر خادمی زائران اربعین افتخار می کنند، ادامه داد: هر چه انسان در این راستا سختی و تلاش داشته باشد، بیشتر در مسیر کمال قرار می‌گیرد، مرزبانان خاک پای زائران امام حسین (ع) را طوطیای چشم خود کرده و حسب وظیفه خود همچون سنوات گذشته و همگام با خیل عظیم عاشقان، آماده هر نوع خدمتگزاری و عرض ارادت ویژه، با صلابت و قدرت در ایام اربعین خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: در اربعین پیش رو مرزبانان به طور صد درصدی آمادگی خدمت‌رسانی و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی را در اولویت‌کاری خود قرار داده‌اند. همچنین  دستورات لازم برای برگزاری هر چه بهتر خدمات رسانی مرزبانان به زائران اربعین صادر شده است./ایسنا

نظر شما