شناسهٔ خبر: 61933686 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Star Wars Outlaws به سرنوشت کهکشان اهمیت نمی‌دهد

نگاهی به دنیای زیرزمینی این جهان / pcgamer

صاحب‌خبر -

فرانچایز جنگ ستارگان دنیای بسیار بزرگی دارد، اما بازی Star Wars Outlaws قصد دارد نشان دهد که همه چیز در این سری به جدای، سیث، فورس و شمشیر نوری خلاصه نمی‌شود. 

یک مثال خوب در این زمینه داستان ماموری امپراتوری در بازی Star Wars: The Old Republic است. این بازی بیشتر روی موضوعات جاسوسی و سیاست‌های بین کهکشانی تمرکز می‌کند و کمتر به جدای‌ها، فورس و شمشیر نوری می‌پردازد. اکنون گیم‌اینفورمر با نوید خاوری، کارگردان بازی Star Wars Outlaws، مصاحبه‌ای در این زمینه داشته است. 

ساخت یک جهان خاکستری برای یوبیسافت بیشتر اهمیت دارد و سرنوشت شخصیت اصلی بازی این نیست که به یک قهرمان تبدیل شود. کی (Kay) تنها یک هدف دارد و می‌خواهد که با یک دزدی بزرگ آینده خودش را تضمین کند. او که به یک مجرم تحت تعقیب تبدیل شده، مجبور است با سندیکای خلاف‌کاری وارد همکاری شود. شهرت کی و انتخاب‌‌های شما در تعامل با سندیکای زیرزمینی کهکشانی در داستان بسیار اهمیت دارد و می‌تواند روی تجربه شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

به عنوان مثال اگر سندیکای Pykes وفادار باشید، ماموریت‌های بیشتری از آن‌ها دریافت خواهید کرد. خیانت به آن‌ها به معنی این است که برای سر شما جایزه می‌گذارند. نکته مهم دیگر این است که برای کی جنگ بین امپراتوری و شورشیان چندان حائز اهمیت نیست. از نظر او تنها امپراتوری یک نیرو مستبد است که کل جهان را تسخیر کرده، اما آن‌ها برای شخصیت اصلی بازی Star Wars Outlaws فقط یک مانع برای دزدی بزرگش هستند. 

بازی Star Wars Outlaws بازی Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws علاوه بر اینکه بازی جنگ ستارگان یوبیسافت است، اولین عنوان جهان باز این فرنچایز نیز محسوب می‌شود. اندازه بعضی از سیاره‌های بازی تقریبا معادل دو یا سه منطقه از Assassin’s Creed Odyssey هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این عنوان می‌توانید مطلب «هر آنچه که باید از Star Wars Outlaws بدانید» را مطالعه کنید.

Star Wars Outlaws در زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

ویجی کست: چرا بتلفیلد سقوط کرد؟

بازی Star Wars Outlaws به سرنوشت کهکشان اهمیت نمی‌دهد - ویجیاتو بازی Star Wars Outlaws به سرنوشت کهکشان اهمیت نمی‌دهد - ویجیاتو pcgamer

نظر شما