شناسهٔ خبر: 61909137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری آئین «از تبار زینبیم» با حضور دختران نوجوان بوشهری

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در آستانه اربعین حسینی و همنوا با حضرت زینب (س)، دختران نوجوان بوشهری در آئینی با عنوان «از تبار زینبیم» در گلزار شهدا بوشهر برای غبار روبی قبور مطهر شهدا گردهم آمدند.

صاحب‌خبر -

برگزاری آئین «از تبار زینبیم» با حضور دختران نوجوان بوشهریبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد در این آیین با بیان اینکه این برنامه با نام شهید مدافع حرم سردار شهید عبدالله اسکندری مزین شده است، افزود: امروز دختران سرزمین ما رهرو حضرت زینب (س) هستند و به بهترین شکل ممکن نقش خود را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: دشمن این را بداند که در هیچ زمانی نمی‌تواند نوجوانان و جوانان ما را از مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا و مسیری که به آن پایبند هستند دور کند، زیرا نوجوانان و جوانان این سرزمین پایبند به تمدن اسلامی خود هستند و در این راه قدم برداشته‌اند و با حجاب و عفت خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌درخشند.

فرماندار بوشهر هم با اشاره حادثه اخیر تیراندازی به مردم در حرم مقدس حضرت شاهچراغ، با بیان این‌که دشمن بر اثر استیصال به زائران آن حضرت تیراندازی کرد، عنوان کرد: بعد از افزون‌بر یک‌سال تلاش دشمن در ایجاد ناهنجاری و ناامنی در جمهوری اسلامی ایران، در یک جنگ تمام عیار ترکیبی نتوانست به اصل نظام ضربه بزند.

صالح رحیمی افزود: در زمان حاضر دشمن از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی در تلاش برای ضربه به پیکره کشور است و آن را راهی برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کند، اما شما نوجوانان و جوانان با حضور خود در این آیین آن هم با پوشش مناسب ثابت کردید پای نظام و انقلاب استوار ایستاده‌اید.

 

<div id="video-display-embed-code_10029877"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3949468/10029877?width=800&height=405"></script></div>

نظر شما