شناسهٔ خبر: 61879804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رییس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه خبر داد؛

استقرار چهار موکب ایرانی در منذریه عراق برای خدمات رسانی به زائران

«صحرایی» از برپایی پنج موکب در ایران همراه با استقرار چهار موکب عراقی در منذریه کار خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن صحرایی» رییس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه امروز در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران از برپایی و استقرار چهار موکب ایرانی در منذریه عراق خبر داد و اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی گسترده به زائران ایرانی پنج موکب در ایران همراه با استقرار چهار موکب عراقی در منذریه کار خدمات رسانی به زائران را عهده دار خواهند بود.

صحرایی افزود: موکب های ایرانی در کنار موکب های عراقی به طور مشترک در منذریه عراق از زائران پذیرایی می کنند تا در ورود و خروج زائران در خاک عراق هم در خدمت زائران باشیم.

وی عنوان کرد: امروز در شهر خانقین با حضور فرمانداران قصرشیرین و خانقین و مسوولان ۲ طرف قرار شد آمادگی کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه به زائران عتبات عالیات با حضور چهار موکب بزرگ به همراه موکب های عراقی به صورت مشترک در منذریه را خواهیم داشت.

رییس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: این موکب ها در رفت و برگشت زائران در منذریه و در خسروی با سه وعده ناهار صبحانه و شام از زوار اربعین پذیرایی می کنند و طرف عراقی قرار شد تا از طریق استاندار دیالی و مسئولان بغداد مجوز برپایی این موکب را صادر کند.

انتهای پیام/

نظر شما