شناسهٔ خبر: 61837006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهبرد عملیات رسانه‌ای دشمن ایجاد یاس در جامعه است

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : راهبرد رسانه‌ای دشمن نادیده گرفتن و بحرانی نشان دادن و ایجاد یاس و نا امیدی در کشور است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم پاسداشت روز خبرنگار در ساری گفت: ملت ایران به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی توانست استقلال سیاسی اقتصادی خود را به دست بیاورد و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

سردار شریف با بیان اینکه هیج توجهی به هیاهو‌های دشمنان ایران نداریم، افزود: ایجاد یاس در جامعه راهبرد دشمنان نظام است که رسانه‌ها باید برای خنثی کردن آن هوشمندانه وارد میدان شوند.

او ادامه داد: انتشار اخبار بد و مایوس کننده متاسفانه به معیاری برای برخی رسانه‌ها تبدیل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه و مردم است، گفت: تضعیف امید به آینده کشور از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت است و رسانه‌ها باید با انتشار خبر‌های امیدوارکننده، امید را به جامعه تزریق کنند.

سردار شریف رسالت خبرنگاران را در عرصه جنگ نرم بسیار سنگین دانست و افزود: خبرنگاران با مرور تاریخ انقلاب اسلامی و فراگرفتن آموزش‌های لازم باید راهبردی را با هدف جریان سازی و مقابله با جنگ نرم دشمن طراحی کنند.

او  ادامه داد: خبرنگاران اگر راهبردی نداشته باشند در راهبرد دشمن قرار خواهند گرفت.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل شکست دشمن مردم در اغتشاشات اخیر هوشمندی مردم است، زیرا مردم ایران خادم و خائن را خوب می‌شناسند.


سردار شریف با بیان اینکه هیچ چیز در دنیا زیبا‌تر از استقلال یک ملت و هیچ چیز بد‌تر از تحقیر شدن یک ملت نیست افزود: ملت‌هایی که در عرصه‌های مختلف پیروز شدند برای چند نسل سربلند و آن‌ها که شکست خوردند از آن‌ها به عنوان کشوری ضعیف یاد می‌شود.

او افزود: دشمنان ایران با بمباران و هیاهو‌های رسانه‌ای سعی در زیر سوال بردن داشته‌های نظام دارند و میخواهند نسل جوان ایران را از انقلاب پشیمان کند و شرایط را بحرانی و آینده را تیره و تار نشان دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند کوچکترین حادثه در کشور را با یک هجمه همه جانبه، رسانه‌ای کنند و انبوه افتخارات کشور را نادیده بگیرند گفت: راهبرد رسانه‌ای دشمن نادیده گرفتن و بحرانی نشان دادن و ایجاد یاس و نا امیدی در کشور است

سردار شریف ادامه داد حرفه‌ای بودن و هوشمندی و کاربلد بودن و صادقانه کار رسانه‌ای کردن را از ویژگی‌های خبرنگاران دانست و ادامه داد: کار خبری خبرنگاران باید صدای دشمن را دربیاورد، زیرا دشمن در راهبرد رسانه‌ای خودش از تمام ابزار‌ها برای ما امیدی مردم ایران استفاده کرده است.

او افزود: اگر خبرنگاری تاریخ پهلوی را نداند نمی‌توان در عرصه جنگ رسانه‌ای روبروی دشمن بایستد پس خبرنگار باهوش باید سناریو دشمن را بشناسد

نظر شما