شناسهٔ خبر: 60546457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نکا

شرکت ۴۸۰ بسیجی نکایی در مراسم ارتحال امام راحل

۴۸۰ بسیجی نکایی برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل راهی تهران شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا از اعزام ۴۸۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.


سرهنگ علی نجفی گفت: پس از فراگیری بیماری کرونا و تعطیلی تمام اردو‌های مرقد شریف امام خمینی (ره) امسال توانستیم تعداد ۴۸۰ نفر به صورت کاروانی و حدود ۱۰۰ نفر هم با خودروی شخصی و خانوادگی از این شهرستان راهی تهران کنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا گفت: این کاروان دیشب با ۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه مینی بوس و نیز چندین دستگاه خودروی شخصی از شهرستان نکا عازم تهران شدند و صبح امروز در مراسم ارتحال حضور امام خمینی (ره) شرکت کردند.

وی افزود: یکی از برکات ارزشمند این سفر حضور دهه هشتادی‌ها و نسل جوانی است که به شوق حضور در حرم نورانی امام خمینی (ره) و میثاق با امام خامنه‌ای در این اردو شرکت کردند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: استفاده از ظرفیت روحانیون در این کاروان جهت روایتگری و تبیین دستاورد‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از برنامه‌های فرهنگی و جهاد تبیین در این اردو است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا خاطر نشان کرد: در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب مراسم متعددی در شهر و روستا‌های نکا برگزار می‌شود تا همه قشر‌ها بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما