شناسهٔ خبر: 61820058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار اربعین فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین اعلام می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح برای مدیریت مناسب تردد زائران گفت: اخبار و اطلاعات اربعین فقط و فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ میر احمدی در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی با اشاره به اینکه اخبار و اطلاعات اربعین فقط و فقط از طریق اخبار اربعین فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین اعلام می‌شودستاد مرکزی اربعین اعلام می‌شود، اظهار داشت: این مهم در راستای جلوگیری از ابهامات در خصوص اخبار و اطلاعات اربعین است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات در حوزه استان در زمینه اربعین می‌بایست با هماهنگی استاندار انجام شود افزود: هر تصمیم ترافیکی اربعین ایلام باید با نظر استاندار ایلام باشد و تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها باید نظر استانداران به‌عنوان فرمانده عملیات اربعین بکار گرفته شود.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین در خصوص تامین سوخت برای خودرو‌های شخصی زائران در ایام اربعین بیان کرد: در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها که زائران با خودرو‌های شخصی تردد می‌کنند در حال گفتگو با وزارت نفت هستیم که محدودیت‌ها برداشته شود.
 
استاندار ایلام نیز در این جلسه عنوان کرد: همه دستگاه‌ها می‌بایست با برنامه ریززی مناسب در جهت خدمت رسانی به زائران گام بردارند.
 
حسن بهرام نیا ادامه داد: تامین آب شرب زائران، تهیه سوخت برای خودرو ها، حل مشکلات زیر ساختی در حوزه راه، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مواکب برای خدمت رسانی به زائران مورد تاکید است.
 
<div id="video-display-embed-code_10006665"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3944721/10006665?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما