شناسهٔ خبر: 61818752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مرز مهران؛

خدمات رسانی پلیس راهور در بیش از ۲ هزار کیلومتر از مرز‌های شش گانه

خبرگزاری صدا و سیما

رییس پلیس راهور کشور از فرآیند خدمات رسانی در ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از مرز‌های شش گانه و جاده‌های منتهی به آن‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار هایانفر در حاشیه بازدید از محور ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران با اشاره به آمادگی پلیس راه برای خدمات رسانی پلیس راهور در بیش از ۲ هزار کیلومتر از مرز‌های شش گانهانجام عملیات اربعین در مرز‌های شش گانه کشور بیان کرد: امسال در مرز‌های ششگانه کشور به سمت عراق ۳۷ هزار نیرو  از جمله پلیس راهور در ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از مرز های اربعینی خدمات رسانی می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به بازدید از محور ایلام به مهران عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی در مسیر ایلام به مهران نسبت سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته، اما هنوز به طور کامل ایمن سازی نشده است و قسمت‌های از آن هنوز به بهره برداری نرسیده است.
 
رییس پلیس راهور کشور یادآور شد: انتظار میرود مسئولان تا قبل از اربعین پروژه‌های عمرانی در مسیر ایلام به مهران را به بهره برداری برسانند.
 
 
 
<div id="video-display-embed-code_10006448"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3944565/10006448?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما