شناسهٔ خبر: 61769138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چند خبر از شهرستان نیشابور

در ادامه خبرهای امروز چند خبر از شهرستان نیشابور را می خوانیم.

صاحب‌خبر -

‍ به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نشست خبریچند خبر از شهرستان نیشابور با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار گفت: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بعد از مشهد بیشترین تعداد جذب نیرو در استان را با تعداد حدود ۳۱۵ نفر به خود اختصاص داده است.

درودی در ادامه با بیان این که خانواده درجه یک اصحاب رسانه شرکای سلامت ما هستند افزود: بنا داریم برای خبرنگاران، کارت شریک سلامت صادر کنیم تا ایشان و خانواده‌های درجه یک اصحاب رسانه بتوانند از تخفیفات ویژه خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند شوند.  

امداد رسانی به مصدوم حادثه واژگونی پراید در نیشابور

سرپرست اورژانس ۱۱۵ نیشابور گفت: در  واژگونی یکدستگاه خودروی پراید در محل روستای زرنده، محورچند خبر از شهرستان نیشابور نیشابور قوچانیک نفر مصدوم شد.

سید حمید حسینی افزود: کارشناسان اورژانس این مصدوم این را پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی با آمبولانس پایگاه کمال الملک اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل کردند.

 

آغاز کلاس‌های طرح آتش نشان داوطلب در آتش نشانی نیشابور

 مدیر آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در بخش نخست دوره طرحچند خبر از شهرستان نیشابور آتش نشان داوطلب مخصوص  ۱۵ نفر نام نویسی کرده اند که آموزش‌های تئوری و عملی را زیر نظر کارشناسان آتش نشانی نیشابور فرا می‌گیرند.

 امید آرمین افزود: این طرح یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم سازمان آتش‌نشانی نیشابور است و در آینده نیرو‌های آموزش دیده این طرح در مواقع لازم می‌توانند به عنوان مکمل امدادرسانی و نجات‌دهنده جان و مال مردم در حوادث گوناگون و نیز دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

نمایش دایره روی صحنه تئاتر نیشابور

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایش دایره ویژه ایام شهادت سرور و سالارچند خبر از شهرستان نیشابور شهیدان حضرت امام حسین (ع) در تماشاخانه بابک نیشابور به روی صحنه رفت.

علیرضاسیدآبادی گفت:  این نمایش آیینی ومذهبی باموضوع واقعه عظیم عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با مدل و شیوه‌ای جدید به صورت نمایش شورایی به بازسازی واقعه عظیم کربلا می پردازد.

وی گفت:نمایش دایره همزمان در تهران، مشهد، نیشابور و شش شهر دیگر استان خراسان رضوی روی صحنه رفته است.

 

نظر شما