شناسهٔ خبر: 61746753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۸ مردادماه

از درخشش نیشابور در جشنواره الگو‌های برتر تدریس تا غبارروبی امامزاده یحیی بن زید میامی، خبر‌های امروز شهرستان‌های خراسان رضوی است که در این بخش می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

 معلمان نیشابوری در جشنواره الگو‌های برتر تدریس فنی و حرفه‌ای و کاردانش خراسان رضوی خوش درخشیدند.اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۸ مردادماه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور گفت: نیشابور موفق به کسب چهار مقام استانی در جشنواره الگو‌های برتر تدریس فنی و حرفه‌ای و کاردانش خراسان رضوی شد.
مهدی میمری افزود: در این جشنواره از معلمان نیشابوری، «علی خوشوقت، علی شکیبا، مهدی صفایی و بهنام اخروی» که حائز دو رتبه اول و دو رتبه سوم استانی شدند، تجلیل به عمل آمد.

غبار روبی امامزاده یحیی بن زید (ع) میامی

مراسم غبار روبی مضجع شریف امامزاده یحیی بن زید (ع)  میامی با حضور خادمان و محبان اهل بیت (ع)، امام جمعه رضویه، خدام آستان قدس رضوی و برخی مسئولان در روستای میامی واقع در بخش رضویه انجام شد.

در این مراسم مدیر آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) به مناسبت روز خبرنگار از زحمات خبرنگار بخش رضویه با اهدای هدیه متبرک، قدردانی کرد.

برگزاری یادواره شهدای روستای عشرت آباد نیشابور

گرامیداشت شهدای روستای عشرت آباد سه شنبه شب با حضور مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسینیه این روستا برگزار شد.
عنایتی نژاد سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای مدافع وطن و مدافع حریم ناجا برای دفاع از مرز‌ها جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و ما مدیون خانواده شهدا هستیم و با خدمت صادقانه به مردم، می‌توانیم بخشی از دین خود را به شهدا و خانواده‌های آن‌ها ادا کنیم.

آغاز عملیات لایروبی چاه آب شرب مجتمع ریگی شهرستان میان جلگه

عملیات لایروبی چاه آب شرب مجتمع آبرسانی ریگی شهرستان میان جلگه در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: با توجه به افت آبدهی چاه مجتمع آبرسانی ریگی، این مجتمع چهار روستایی با کمبود جدی آب، مواجه و برای رفع آن، پس از کشیدن الکتروپمپ شناور چاه و انجام ویدیومتری و کارشناسی، نسبت به استقرار دستگاه حفاری اقدام شد.
جعفر تمیز خاطرنشان کرد: این مجتمع آبرسانی، روستا‌های جنداب، ریگی، ذمه و حسن آباد بلهرات را با هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش دارد.

تجلیل از خبرنگاران بردسکن و بخش شهرآباد
همزمان با هفدهم مرداد، آیین تجلیل از خبرنگاران بخش شهرآباد شهرستان بردسکن با حضور بخشدار، شهردار، شورای اسلامی و مسوولان ومعتمدان محلی در محل شهرداری برگزار شد.
در این مراسم جواد قنبری عکاس و خبرنگار خراسان و صداوسیما و مهدی اکبری مدیر مسوول نشریه محلی بهار ترشیز دغدغه‌های خود در حوزه اطلاع رسانی را مطرح و خواستار حمایت همه جانبه مسوولان محلی شدند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بردسکن هم در مراسمی جداگانه از فعالان حوزه خبر و فضای مجازی این شهرستان تجلیل کردند

در مراسمی دیگری هم که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت، رئیس بیمارستان ولیعصر  بردسکن برگزار شد از خبرنگاران فعال در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه بردسکن، فرمانداربردسکن ، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی  هم در مراسم دیگری از اصحاب رسانه شهرستان بردسکن تجلیل کردند.

آتش نشان نیشابوری عضو کمیته داوران انجمن کشتی باچوخه خراسان رضوی 
 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با صدور حکمی از سوی مجید چراغ سرپرست انجمن کشتی باچوخه خراسان رضوی، محمدحسن حاجی آبادی از قهرمانان و کشتی گیران موفق شهرستان و استان به عنوان یکی از اعضای کمیته داوران کشتی باچوخه استان انتخاب گردید.

پلمپ یک واحد قهوه خانه در نیشابور
ابوالفضل آهی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: کارشناسان بهداشت محیط این معاونت به دستور مقام قضایی، یک واحد باغسرا و قهوه خانه به دلیل وجود نواقص بهداشتی پلمب شد.


 

نظر شما