شناسهٔ خبر: 61766761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی جویبار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اختصاص ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی جویباردر دو سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای حفاظت آب و کشاورزی جویبار افزود این میزان اعتباربه ۲هزار۲۰۰کشاورز و بهره بردار واحد‌های تولیدی پرداخت شده است:

وی تصریح کرد: حذف یارانه و تغییر اقلیم دو مسئله و موضوع مهمی بود که بخش کشاورزی با آن مواجه  شد و با همه شرایط سخت، تولیدکنندگان در کنار تولید ایستادند و از رسالت خود عقب نشینی نکردند.

وی افزود: در سال جاری برای مرمت واحداث آبندان در جویبار ۶میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که بعداز برداشت برنج عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: جویبار قطب تولیدات کشاورزی است و صنعت کشاورزی در این به معنای واقعی تجلی پیدا کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ظرفیت‌هایی از فناوری در این شهرستان بسترسازی شد و در همه فصول این شهرستان تولید دارد و نقش خود را در تولید استان به خوبی ایفا می‌کند چراکه تولیدکنندگان با انگیزه‌ای دارد.

عنایتی ادامه داد: جویبار شهرستان موفق در حوزه زیرساخت کشاورزی است، اما باید تلاش بیشتر صورت گیرد تا رشد تولید را شاهد باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: به دنبال الگوی کشت در بخش کشاورزی هستیم و باید به سمت بهبود زیرساخت برویم تا پایداری تامین آب را داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید به صنایع تبدیلی و تکمیلی جویبار توجه شود و تجاری سازی محصولات کشاورزی این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شهرستان جویبار زنجیره کامل صنعت طیور را داراست و باید این ظرفیت را ارتقا دهد و به استاندارد‌های مطلوب برسد.

نظر شما