شناسهٔ خبر: 61728923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز خلیج فارس

در مراسمی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: خبرنگاران وظیفه امیدآفرینی و نقد و نظارت را برعهده دارند و مدیران باید از نقد‌ها برای افزایش امیدآفرینی استقبال کنند.

مهدی دوستی با تشکر ویژه از خبرگزاری صدا وسیمای مرکز خلیج فارس افزود: این خبرگزاری همواره با پرداختن به ظرفیت‌های معطل مانده و قوانین اجرا نشده در رفع دغدغه مردم تلاش کرده است.

وی گفت: پیگیری صدور مجوز صید و صیادی، بررسی و رفع مشکل صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت و دغدغه فروش لیموترش باغداران تنها بخش کوچکی از این تلاش است.

استاندار هرمزگان گفت: خبرنگاران ما را از نقد‌های سازنده که منجر به اصلاحات در وضعیت می‌شود، بی نصیب نگذارند.

مهدی دوستی با بیان اینکه هرمزگان استانی پرخبر و از همه نظر مهم و خاص است، گفت: امسال خبرنگاران به بهترین شکل ۱۱۵ سفر مسئولان مهم کشوری به استان را پوشش دادند.

استاندار هرمزگان گفت: سرما و گرمای هوا برای خبرنگاران معنا ندارد و آن‌ها زودتر از ما مسئولان در محل رویداد خبری حاضر هستند.

محسن رئیسی قائم مقام صدا وسیمای مرکز خلیج فارس نیز در این مراسم گفت: آگاهی بخشی و صحت در خبر، مخاطب شناسی و داشتن اخلاق رسانه‌ای از ویژگی‌های خبرنگاران است که در قرآن هم به آن اشاره شده است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: ماهانه بیش از ۱۰۲ گزارش در معاونت خبر تولید می‌شود که بخش زیادی از آن پیگیری مشکلات عمومی است.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از فعالان رسانه‌ای هرمزگان

علی عیسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس سازمان صدا و سیما در مورد لزوم امید آفرینی گفت: امیدآفرینی و پیگیری مطالبات مردم در دستور کار معاونت خبر است.

وی گفت: در استان هرمزگان مانور‌های نظامی زیادی برگزار می‌شود که مسئولیت انعکاس خبری آن به عهده خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس است که حتی به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان در رزمایشات نظامی نیز حضور دارد.

معاون خبر صدا وسیمای مرکز خلیج فارس گفت: در ماه محرم علاوه بر شهرستان‌ها و شهر‌ها، مراسم عزاداری ۲۴ نقطه روستایی را در بخش‌های مختلف خبر سراسری انعکاس دادیم.

نظر شما