شناسهٔ خبر: 6169706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

یونورسیاد تابستانی دانشجویان/

راه‌یابی بانوی قایقران ایران به نیمه‌نهایی یونیورسیاد

خبرگزاری پانا: نماینده زن ایران به مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابت‌های روئینگ یونیورسیاد 2015 رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا؛ در روز چهارم بازی‌های یونیورسیاد 2015 مسابقات روئینگ آغاز شد که بانوی قایقران ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در مسابقات تک نفره دو پاروی سبک وزن زنان، نازنین ملایی با زمان 8 دقیقه و 5 ثانیه و 90 صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به نیمه نهایی رفت.

در رقابت دو نفره سبک وزن دو پاروی زنان نیز تیم ایران متشکل از نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با زمان 7 دقیقه و 31 ثانیه و 86 صدم ثانیه راهی شانس مجدد شد.

در مسابقات تک نفره دو پاروی زنان هم مهسا جاور با زمان 8 دقیقه و 4 صدم ثانیه در گروه شش نفره سوم شد و او هم به شانس مجدد رفت.

در دو نفره تک پاروی مردان نیز تیم فرزاد و فرهاد قلی زاده کربلایی با زمان 7 دقیقه و 22 ثانیه و 57 صدم ثانیه در گروهی که پنج شرکت کننده داشت چهارم شدند و به مرحله شانس مجدد رفتند.

همچنین در روئینگ دو پاروی تک نفره مردان، خشایار عباس آبادی در گروه شش نفره با زمان 7 دقیقه و 32 ثانیه و 86 صدم ثانیه چهارم شد و به شانس مجدد رفت.

در سبک‌وزن دو پاروی مردان هم، خشایار عباس زاده و مسعود فتحی در رقابتهای دو نفره مردان در گروهی که 5 قایق داشت، چهارم شدند و به شانس مجدد راه یافتند. 

نظر شما