شناسهٔ خبر: 6167435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گزارش خبرنگار ایسنا از گوانگجو

کسب نخستین مدال ایران در یونیورسیاد 2015

بانوان تیرانداز ایران نخستین مدال کاروان ایران در بیست و هشتمین دوره‌ی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان را به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

بانوان تیرانداز ایران نخستین مدال کاروان ایران در بیست و هشتمین دوره‌ی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از گوانگجو، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی یونیورسیاد 2015 در کره‌جنوبی تیم تیراندازی دختران ایران با ترکیب نجمه خدمتی، مه لقا جام‌بزرگ و مائده امین‌زاده به مدال برنز تفنگ 10 متر بادی دست یافت و نخستین مدال کاروان ایران را در روز چهارم یونیورسیاد به دست آورد.

در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر بانوان نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و مائده سادات امین زاده توانستند با مجموع امتیاز 1237.3 مدال برنز تیمی را از آن خود کنند. در این بخش نمایندگان چین و صربستان به ترتیب مدال‌ها طلا و نقره را بدست آوردند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها نجمه خدمتی و مه‌لقا جام بزرگ با ایستادن در رده‌های پنجم و هفتم مرحله مقدماتی، راهی فینال شدند. مائده امین‌زاده نیز با ایستادن در جایگاه چهل و پنجم از این رقابت‌ها حذف شد.

اما در پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر مردان در بخش انفرادی محمدحسین کریمی در رده هجدهم ایستاد، سیدمحمدرضا سام نوزدهم شد و مهیار صداقت نیز در جایگاه بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال باز ماندند.

تیراندازان کشورمان در بخش تیمی نیز در رده پنجم ایستادند و از رسیدن به فینال باز ماندند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما