شناسهٔ خبر: 6169604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

یونورسیاد تابستانی دانشجویان/

اولین مدال کاروان ایران بدست آمد

خبرگزاری پانا: بانوان تیرانداز ایران نخستین مدال کاروان ایران در بیست و هشتمین دوره‌ی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان را به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی یونیورسیاد 2015 در کره‌جنوبی تیم تیراندازی دختران ایران با ترکیب نجمه خدمتی، مه لقا جام‌بزرگ و مائده امین‌زاده به مدال برنز تفنگ 10 متر بادی دست یافت و نخستین مدال کاروان ایران را در روز چهارم یونیورسیاد به دست آورد.

در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر بانوان نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و مائده سادات امین زاده توانستند با مجموع امتیاز 1237.3 مدال برنز تیمی را از آن خود کنند. در این بخش نمایندگان چین و صربستان به ترتیب مدال‌ها طلا و نقره را بدست آوردند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها نجمه خدمتی و مه‌لقا جام بزرگ با ایستادن در رده‌های پنجم و هفتم مرحله مقدماتی، راهی فینال شدند. مائده امین‌زاده نیز با ایستادن در جایگاه چهل و پنجم از این رقابت‌ها حذف شد.

اما در پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر مردان در بخش انفرادی محمدحسین کریمی در رده هجدهم ایستاد، سیدمحمدرضا سام نوزدهم شد و مهیار صداقت نیز در جایگاه بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال باز ماندند.

تیراندازان کشورمان در بخش تیمی نیز در رده پنجم ایستادند و از رسیدن به فینال باز ماندند. 

نظر شما