شناسهٔ خبر: 61660692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع نیوز | لینک خبر

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع خبر داد:

اعزام یک فروند بالگرد مهارآتش به جنگل های شمال غرب / فردا دومین بالگرد نیز به منطقه اعزم می شود

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آتش سوزی که از دیشب در ۲ منطقه و امروز در یک منطقه از مناطق مرزی شهرستان مریوان شروع شده است(وسعت تقریبی ۲۰۰ هکتار ) وهمچنان ادامه دارد. گفتنی است این اقدام بنا به درخواست سازمان مدیریت بحران کشور و منابع طبیعی از روز گذشته یک فروند بالگرد نیروی هوا فضای سپاه مشغول به

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آتش سوزی که از دیشب در ۲ منطقه و امروز در یک منطقه از مناطق مرزی شهرستان مریوان شروع شده است(وسعت تقریبی ۲۰۰ هکتار ) وهمچنان ادامه دارد.
گفتنی است این اقدام بنا به درخواست سازمان مدیریت بحران کشور و منابع طبیعی از روز گذشته یک فروند بالگرد نیروی هوا فضای سپاه مشغول به انجام عملیات اطفا حریق هوایی است که امروزهم از صبح همین یک فروند بالگرد در منطقه حضور دارد و مشغول به انجام عملیات است و قرار بر این است که یک فروند بالگرد دیگر نیز به منطقه اعزام گردد.
موج گرما در کشور از هفته گذشته تا کنون موجب چندین فقره آتش سوزی در جنگل‌های استانهای مختلف شده است که حضور به موقع تیم های عملیات اطفا حریق هوایی موجب کنترل و مهار این آتش سوزی ها بوده است.
 

نظر شما