شناسهٔ خبر: 61622770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است 

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین اما روان در آزادراه قزوین -کرج و قزوین-رشت خبر داد و گفت: همزمان با شروع تعطیلات آخر هفته از دیروز بعدازظهر شاهد ترافیک نیمه سنگین از سمت قزوین به رشت هستیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج، حد فاصل دانشگاه آزاد تا عوارضی ۲ قزوین نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس راه استان برای کنترل مسیرهای ترافیکی در آماده باش کامل به سر می برند.
سرهنگ ذاکری منش همچنین به رانندگان توصیه کرد سرعت مطمئنه را رعایت و با آمادگی کامل و تجهیزات مورد نیاز در جاده ها تردد کنند.

این مسوول انتظامی توصیه کرد تا رانندگان در طول سفر رعایت فاصله طولی را به عمل آورده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.
رییس پلیس راه استان قزوین خواب آلودکی و سبقت غیرمجاز را از عوامل اصلی سوانح جاده ای یاد کرد و گفت: رانندگان برای داشتن سفری ایمن در صورت خستگی در مسیر حتما خودروی خود را در توقفگاه های بین راه متوقف کرده و حداقل نیم ساعت استراحت کنند و در طول مسیر نیز از سبقت غیرمجاز خودداری کرده و فاصله طولی اسناندارد با خودروی جلویی را رعایت کنند.

نظر شما