شناسهٔ خبر: 67713896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر:

۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد

بوشهر-رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران پلیس استان طرح سه روزه مقابله با توزیع و ورود مواد مخدر اجرا و در این راستا ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی کرمپور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بسیج همه کارکنان پلیس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر به مدت سه روز در استان بوشهر اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در عملیات‌های جداگانه مشترک با مأموران انتظامی شهرستان دشتی، ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و مورد رصد قرار گرفته که پس از هماهنگی‌های قضائی همه نفرات این باندها در عملیات‌های پلیسی دستگیر و مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و یک کیلو گرم هروئین از آنان کشف شد.

سرهنگ کرمپور با بیان اینکه در اجرای این طرح در مجموع ۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد، خاطر نشان کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح، پاکسازی ۸ محله از محل‌های آلوده به مواد مخدر بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: پلیس بوشهر شبانه روز در اقصی نقاط استان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

نظر شما