شناسهٔ خبر: 61604026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه :

جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور

سردار فدوی در پنجمین یادواره جهادگران آسمانی کشور در شیراز گفت: گرو‌های جهادی در بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور در حال آبرسانی هستند که این تعداد به بیش از ۲۰ هزار روستا افزایش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،وی با بیان اینکه پیشرفت عملی در این ۱۰ هزار روستا بین ۵۵ تا ۶۰ درصد است، افزود: علاوه بر آبرسانی، راه روستای، خانه روستای، آبخیز داری و آبخوان داری و موارد دیگر هم در حال اجرا است و این کار را تا جایی ادامه می‌یابد که محرومیت‌ها بر طرف شود.

سردار فدوی با بیان اینکه در کشور بیش از ۱۰۰ هزار گروه جهادی فعالیت می‌کنند، گفت: این گروه‌های جهادی هر روز سازمان یافته‌تر و توانمند‌تر می‌شوند و با منابع مختلفی که وجود دارد برای خدا کار کردن پای کار میروند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور ایران گفت: دشمنان جنگ اقتصادی به راه انداخته تا در ازای این جنگ، روند طبیعی پیشرفت، آبادانی و از بین بردن محرومیت‌های داخل کشور انجام نشود یا به عقب بیفتد.

جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور


وی ادامه داد: همه خبیثان عالم ۴۵ سال با هم متحد شدند و علیه انقلاب فعالیت می‌کنند، اما خودشان اعتراف کرده اند که هر اقدامی علیه ایران کرده اند شکست خورده اند.
در این یادواره از خانواده ۵۶  جهادگر آسمانی از ۱۹ استان کشور که دو نفر آنها از فارس هستند تجلیل شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9962132"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3932826/9962132?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما