شناسهٔ خبر: 67580209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی توسط پلیس در مناطق آلوده کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های پلیس در سال جاری رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در مناطق آلوده شهر کرمانشاه است.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: برخورد و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به منظور اصلاح و کاهش آن‌ها از جمله اقداماتی است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور تصمیم داریم دو بار در ماه مشکلات حوزه ترافیکی و معضلات اجتماعی را در نقاط حادثه‌خیز و محلات آلوده به صورت میدانی بررسی کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به تشکیل جلسات ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: این جلسات به صورت هر دو هفته یک‌بار روزهای دوشنبه در محل پردیس فرماندهی انتظامی استان در ابتدای خیابان دلگشا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر جلسه ملاقات عمومی نزدیک به ۱۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی حضور پیدا می‌کنند، افزود: تلاش می‌کنیم با توجه به حضور معاونان و رؤسای پلیس‌های مربوطه به مشکلات افراد مراجعه‌کننده در محل ملاقات پاسخ داده و مشکلاتشان رفع شود.

حاجیان در پایان گفت: خدمت به مردم شریف کرمانشاه را وظیفه خود می‌دانیم و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که با تمام توان برای رفع مشکلاتشان تلاش کنیم.

نظر شما