شناسهٔ خبر: 61588970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت‌نام از کلاس اولی‌ها تا ۱۵ مرداد ادامه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ثبت‌نام بیش‌از ۱۴هزار نوآموز در پایه اول ابتدایی در این استان خبر داد و افزود: ثبت نام از کلاس اولی‌ها تا ۱۵ مرداد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
ثبت‌نام از کلاس اولی‌تا ۱۵ مرداد ادامه داردبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی با بیان این‌که تا کنون تعداد ۱۴هزار و ۶۶ نوآموز در استان بوشهر در پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این شمار تا کنون سه هزار و ۴۹۶ نفر نسبت‌به ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: همچنین تعداد دانش‌آموز ورودی پایه هفتم استان بوشهر در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳، ۶هزار و ۸۰۴  است که از این تعداد تا کنون ۸۸۲ نفر اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی کرده‌اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: اولیای دانش‌آموزان و مدارس می‌توانند به صورت گروهی و فردی با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز و مراجعه به سامانه به نشانی www.irtextbook.ir نسبت‌به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تهیه کتاب درسی دانش‌آموزان فقط از طریق مدرسه انجام می‌شود، اضافه کرد: مدیران مدارس استان می‌توانند به صورت گروهی با مراجعه به سامانه سیدا نسبت‌به ثبت کتاب‌های درسی اقدام کنند.
 
موحدی گفت: دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم باید تا ۱۰ شهریور در یک مرکز آموزشی ثبت نام و سپس نسبت‌به ثبت کتب درسی اقدام کنند.

نظر شما