شناسهٔ خبر: 61570297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گله مندی زائران عتبات عالیات از مشکلات تهیه بلیط

خبرگزاری صدا و سیما

با آغاز موج بازگشت زوار از دیروز عصر از طریق مرز بین المللی مهران زائران عتبات عالیات از مشکلات تهیه بلیط و قیمت های چندگانه دلالان گله مند هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با آغاز موج بازگشت زائران عاشورای حسینی از پایانه مرزی مهران، این روز‌ها نبود اتوبوس برای بازگشت موج بازگشت زوار از مرز مهرانبه استان‌های مقصد، باعث گله مندی زائران عتبات عالیات شده است.
 
مدیر پایانه مرزی مهران در این خصوص عنوان کرد: ۲۵۰ اتوبوس برون شهری به پایانه مرزی برای جابجایی زوار فراخوان شده اند که تاکنون عده‌ای از آن‌ها مراجعه کرده اند که جوابگوی این حجم تردد زوار نیست.
 
زینعلی نیز با اشاره به آغاز موج بازگشت زواری که برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا به عتبات عالیات سفر کرده بودند گفت: از عصر دیروز تا ساعت دوازده ظهر امروز ۴۰ هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران به کشور بازگشته اند.
 
زینعلی در ادامه افزود: موج بازگشت زوار تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، آمار‌ها نشان می‌دهد از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران به کشور عراق برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا شرکت کرده اند.
 
 
<div id="video-display-embed-code_9953426"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3930862/9953426?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما