شناسهٔ خبر: 61554425 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نگرانی صهیونیست‌ها از جنگ داخلی

براساس یک نظرسنجی، 58 درصد از اسرائیلی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه عربی 21، اکثریت صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی در پی اختلافات داخلی که به دنبال تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی تشدید شده است، نگران وقوع جنگی داخلی هستند.

براساس نتایج یک نظرسنجی که روز جمعه توسط روزنامه اسرائیلی معاریو منتشر شد، 58 درصد از اسرائیلی‌ها از وقوع یک جنگ داخلی واقعی بیم دارند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها 38 درصد از اسرائیلی‌ها از جنگ داخلی واقعی نمی‌ترسند و 4 درصد دیگر هم پاسخی برای این موضوع ندارد.

از سوی دیگر، 49 درصد از اسرائیلی‌ها نسبت به تضعیف وضعیت ارتش اسرائیل نگران هستند و 45 درصد هم بر این باور هستند که خودداری افسران ذخیره ارتش از خدمت، تأثیر منفی بر وضعیت ارتش نخواهد شد.

همچنین 22 درصد از اسرائیلی‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفته‌اند که به مهاجرت فکر می‌کنند، اما تاکنون گام عملی در این راستا برنداشته‌اند، در حالی که 4 درصد گفته‌اند که گام‌های واقعی برای مهاجرت برداشته‌اند.

36 درصد از پرسش‌شوندگان هم معتقدند که قانون اصلاحات قضایی باید فوراً متوقف شود، در حالی که 29 درصد گفتند که مسائل مربوط به این قانون باید فقط از طریق گفت‌وگو انجام شود و 22 درصد هم از اجرای قانون اصلاحات قضایی استقبال کردند.

انتهای پیام

نظر شما