شناسهٔ خبر: 61524660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه:

حقیقت امروز دشمنان انقلاب شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است

سردار فدوی گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است، دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز پنج شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با روسای دانشگاه های استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و در طول ۴۵ سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب با ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت داد.

سردار فدوی افزود: مردم ایران فرهنگ مامی توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: واقعیت و حقیقت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است و لذا این اقتدار و کارآمدی برگرفته از اندیشه های قرآنی است.

سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان با تصویر سازی غلط و روایت های نا درست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است که جهاد تبیین راهکار موثر برای مقابله با تلاش های دشمنان است و باید مورد توجه باشد و مخاطب اصلی این میدان نوجوانان و جوانان هستند.

وی تأکید کرد: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است و دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده و این به برکت وجود رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و حضور جوانان غیرتمند در عرصه های مختلف خصوصا بخش های علمی و دانشگاهی کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دانشگاه منشا شکل گیری هویت فرهنگی جامعه و دانشجو و اساتید دانشگاه مظهر اقتدار جامعه هستند و در گام دوم انقلاب دانشگاه ها نقشی مهم و اثرگذار دارند و دانشگاه ها باید ترویج کننده و توسعه دهنده ارزش های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد و باید با برنامه ریزی دانشجویان را با مفاهیم و معارف اسلامی آشنا کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما