شناسهٔ خبر: 61523432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه پاسداران

سربلندی ملت ایران مرهون مکتب امامین انقلاب

جانشین فرمانده سپاه پاسداران کرامت، استقلال، آزادی و عزت ملت ایران را مرهون مکتب امامین انقلاب دانست.

صاحب‌خبر -

سربلندی ملت ایران مرهون مکتب امامین انقلاببه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار علی فدوی در نشست روسای دانشگاه‌های استان مرکزی در اراک گفت: مردم ایران فرهنگ ما می توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان هم در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و به همین دلیل خلق دستاورد‌های بزرگ در بخش‌های مختلف و اقتدار روز افزون کشور به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه دشمن با تصویر سازی غلط و روایت‌های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است افزود: جهاد تبیین راهکار موثری برای مقابله با تلاش‌های دشمن است که باید مورد توجه قرار گیرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است و دشمن در همه راهبرد‌های خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.
سردار فدوی افزود: این موفقیت از برکت وجود رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و حضور جوانان غیرتمند در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش‌های علمی و دانشگاهی کشور است.
او گفت: دانشگاه منشاء شکل گیری هویت فرهنگی جامعه و دانشجویان و استادان هم مظهر اقتدار جامعه هستند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دانشگاه ها در گام دوم انقلاب نقشی مهم و اثرگذار دارند افزود: دانشگاه‌ها باید مروج ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشند.
سردار فدوی در نشست با خانواده‌های پاسداران هم با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت‌ها وجود خانواده‌های ارزشی آنان است افزود: خانواده از مهمترین سرمایه‌های ارزشمند سپاه و تقویت معنویت آن همیشه مورد توجه است.
او پاسداری از نهاد مقدس خانواده را از عرصه‌های مهم دفاع از ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: پاسداران علاوه بر اینکه باید خانواده‌های خود را تجلی و مظهر ایمان، تقوا و معنویت کنند در تقویت این نهاد مقدس در جامعه هم باید تلاش جهادی وار داشته باشند.
 
 

نظر شما