شناسهٔ خبر: 61513971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی تاسوعاوعاشورا پلیس راهورانتظامی زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اتخاد تمهیدات ترافیکی برای تاسوعا ، عاشورا حسینی در خیابان های زاهدان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، ️سرهنگ محمدعلی بزی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عابران و بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از حوادث ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا تمهیدات ترافیکی در شهر زاهدان اعمال خواهد کرد.

سرهنگ بزی در ادامه بیان کرد : این تمهیدات ترافیکی در مسیرهای ذیل اعلام شده است :

️شب های تاسوعا و عاشورا تقاطع خیام- بهشتی، سه راه ترابی، تقاطع طالقانی- میدان ارکیده، تقاطع سعدی- آزادی، تقاطع مصطفی- آزادی، تقاطع امام- آزادی، تقاطع سعدی-شریعتی، امام – شهید بهشتی- سعدی شهید بهشتی، میدان امام حسین (ع) – امیرالمومنین 12

و️ی افزود:  در روز تاسوعا باتوجه به برگزاری نماز روز ظهر تاسوعا در جوارشهدای گمنام نورالشهداء خیابان خرمشهر درصورت نیاز تمهیدات ترافیکی در خیابان خرمشهر اتخاذ خواهدشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان ادامه داد : روز عاشورا هم با توجه به برگزاری مراسم دسته روی و عزاداری در میدان امام حسین (ع) در کنار گلزار شهدای زاهدان در ، بلوار رسالت بریدگی اول، خیابان شهید میرحسینی 50، میدان کارگر، سیدالشهداء شریعتی شمالی، سیدالشهداء – شهید طالقانی، میدان بردبار( تقاطع سعدی- بهشتی) تقاطع شهید باقری- شهید میرحسینی ، تقاطع میدان مهران تمهیدات ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسم عزاداری درسطح معابرمستقر هستند و پوشش های ترافیکی برای تسهیل و عبور مرور شهروندان اعمال تمهیدات لازم تا پایان تسهیل عبور و مرور ادامه خواهد داشت .

سرهنگ بزی در ادامه تاکیدکرد: رانندگان برای جلوگیری از انسداد مسیر ها و نظم‌ بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابرسطح شهر و به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف هایی نظیر دوبله، درحریم تقاطع ها در محل های ممنوع توقف در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد در زمان اعمال تمهیدات ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند، شهروندان هم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند.

نظر شما