شناسهٔ خبر: 61501700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین اعتبار برای زیرساخت‌های گردشگری جنوب استان اردبیل 

برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان اردبیل ، برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان‌های خلخال و کوثر اعتبار تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

تامین اعتبار  برای زیرساخت‌های گردشگری جنوب استان اردبیل به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی در بازدید از پروژه‌های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان‌های کوثر و خلخال اظهار کرد: شهرستان‌های خلخال و کوثر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارند و ما برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در این سفر اعتباری را برای تکمیل زیرساخت‌های این حوزه تخصیص دادیم.
وی افزود: حمایت تسهیلاتی از سرمایه‌گذاران از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و سایر منابع موجود نیز به صورت مستمر انجام می‌شود و پروژه‌هایی که پیشرفت کلی بالای ۳۰ درصد دارند می‌توانند این امتیاز استفاده کنند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی بیان کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه گردشگری استان اردبیل به ویژه در شهرستان‌های خلخال و کوثر فعال هستند که به منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها حمایت‌های لازم از طرف وزارت میراث‌فرهنگی و اداره کل استان انجام می‌شود.
واحدی همچنین در بازدید از مقبره سید احمد معراجی در روستای سفیدآب خلخال، گفت: از محل زیرساخت‌های گردشگری مذهبی مبلغ ۵ میلیارد ریال برای تکمیل این مقبره تخصیص داده شد و سایر حمایت‌های لازم نیز در این راستا از سوی اداره کل استان انجام می‌شود.
همچنین با حضور فرماندار خلخال در روستای سفیدآب وضعیت سایر پروژه‌های این شهرستان نیز بررسی و تصمیمات لازم برای حمایت از آن‌ها گرفته شد.

بیشتر بخوانیم:
سرمایه گذاری در منطقه گردشگری ازناو خلخال
منطقه ازناو از جمله مناطق گردشگری شهر خلخال می‌باشد که سرمایه گذاری در این منطقه افزایش یافته است.

نظر شما