شناسهٔ خبر: 66376475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: مکر و حیله آمریکایی‌ها گریبانگیر خودشان شد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اعتراضات گسترده اقشار دانشگاهی در آمریکا به سیاست‌های دولت و رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که مکر و حیله این نظام استکباری گریبانگیر خودشان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین، اظهار کرد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های آمریکا افتاده است بازگشت مکر و حیله این کشور به خودشان بود که این مساله بسیار عبرت انگیز است.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته کارهایی انجام دادند تا ما را گرفتار و وارد چالش‌ کنند، اما امروز خودشان گرفتار مصائب و مشکلات شده اند.

به گفته اعلایی، اتفاقات خوبی که با عنوان وعده صادق از سوی سپاه پاسداران اتفاق افتاد، به آرامش و پیشبرد در برنامه‌های توسعه ای کشور منجر شده که باید حافظ این دستاوردها باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین با مسایل و موضوعات عدیده ای مواجه است که باید برای حل آن دست به دست یکدیگر بدهیم.

اعلایی در ادامه به عملکرد رییس کل سابق دادگستری قزوین پرداخت و خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق دارم برای آقای شعبانی، به هرحال ایشان با اخلاص، تعهد و تقید به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردند و آن چه را تشخیص دادند به نفع مصالح نظام بود و منشا و خیر و برکت در استان نیز بودند.

وی ادامه داد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که از آقای شعبانی به نحو مطلوب استفاده کنند، چرا که چنین چهره‌هایی بسیار محدود و کم نظیر هستند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام علی عبدالهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد علی شعبانی، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان سرپرست جدید رییس کل دادگستری استان معرفی شد.

نظر شما