شناسهٔ خبر: 61488756 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلر جدید سریال Gen V خشونت افسارگسیخته ابرقهرمانان دانشجو را به نمایش می‌گذارد

اسپین آف سریال The Boys / CBR

صاحب‌خبر -

پرایم ویدیو، تریلر جدیدی از سریال Gen V اسپین آف سریال ابرقهرمانی The Boys «پسران» را منتشر کرد.

این سریال که توسط تیمی به رهبری کریگ روزنبرگ، ایوان گلدبرگ و اریک کریپک ساخته شده است، با عمیق شدن در دنیای سریال «پسران» نشان می‌دهد ابرقهرمانانِ ووت (Vought) چگونه به جنگجویانی ماهر تبدیل می‌شوند و دانشکده‌ی آن‌ها به چه صورت خواهد بود. به همین ترتیب وقایع این سریال در Godolkin؛ دانشگاه مبارزه با جرم و جنایت رخ می‌دهد. با این حال گرچه شخصیت‌های اصلی ‌Gen V از شخصیت‌های اصلی The Boys کم‌سن و سال‌تر هستند اما تریلر جدید نشان می‌دهد، این مساله ذره‌ای باعث نشده تا از خشونت سریال کاسته شود و این‌چنین قتل و خون و خون‌ریزی همچنان به همان شدت سریال اصلی خواهد بود.

تماشای تریلر جدید سریال Gen V از طریق یوتیوب

پاتریک شوارتزنگر، جز سینکلر، شلی کان، شان پتریک توماس و مدی فیلیپس از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم به ذکر است برخی از شخصیت‌های سریال بویز قرار است در این عنوان نیز حضور داشته باشند.

تریلر جدید سریال Gen V خشونت افسارگسیخته ابرقهرمانان دانشجو را به نمایش می‌گذارد - ویجیاتو تریلر جدید سریال Gen V خشونت افسارگسیخته ابرقهرمانان دانشجو را به نمایش می‌گذارد - ویجیاتو

بر این اساس، طرفداران سریال «پسران» به هنگام تماشای این سریال باید حسابی خاطرشان را جمع کنند. چرا که طبق گفته‌های ورنون سندرز؛ رئیس بخش تلویزیون آمازون، ارجاعات و ایستراگ‌های بسیاری در این سریال اسپین آف پنهان شده است.

Michele Fazekas و Tara Butters به عنوان شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر فعالیت می‌کنند و Eric Kripke درکنار Seth Rogan نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار این دو نفر حضور خواهند داشت.

۳ اپیزود (قسمت) ابتدایی سریال Gen V قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) از طریق پرایم ویدیو منتشر شود. این فصل در کل شامل ۸ اپیزود خواهد بود و ۵ قسمت بعدی هر یک به صورت هفتگی پخش خواهند شد. بدین ترتیب پخش Gen V در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به پایان می‌رسد.

ویجی کستکالاف دیوتی رو به افوله؟

یوبیسافت اکانت‌های غیرفعال را مسدود می‌کند - ویجیاتو یوبیسافت اکانت‌های غیرفعال را مسدود می‌کند - ویجیاتو برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب، روی تصویر بالا کلیک کنید
CBR

نظر شما