شناسهٔ خبر: 61481966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

داوری: لیست دوومیدانی‌کاران اعزامی به هانگژو بسته شده است

تهران-ایرنا- سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: لیست نمایندگان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی بسته شده و ستاد بازی‌ها دیگر به ما اجازه نمی‌دهد تا نفرات جدیدی به فهرست اضافه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، افشین داوری امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: از استان‌ها تماس می‌گیرند که ورزشکار ما بهترین رکورد را زده و باید اعزام شود، اما ما بی‌تقصیریم و نمی‌توانیم دخل و تصرفی داشته باشیم. لیست ابتدایی به ستاد بازی‌ها ارسال شده، می‌توانیم از نفرات اعلام شده کم کنیم، اما نمی‌توانیم اضافه کنیم. هرچند الان رکوردهای خوبی برخی نفرات ثبت کردند و من هم تلاش زیادی کردم که نفرات جدیدی به لیست اضافه شود، اما ستاد بازی‌ها در هانگژو اجازه این کار را به ما نمی‌دهد و شرمنده دوستان شدیم.

وی ادامه داد: دوومیدانی کارانی را انتخاب کردیم که بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. پیش از این مسئولان عنوان کردند که هفت رشته می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال‌آور باشند که دوومیدانی جزو آنها نبود و این باعث ناامیدی ورزشکاران شد. الان سعی کردیم ۱۴ ورزشکار (تعداد ۹ پسر و ۵ دختر) را در لیست قرار بدهیم، اما آنها هنوز بر روی ۶ پسر و ۲ دختر پافشاری دارند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: خوشبختانه در قهرمانی آسیا سه مدال گرفتیم و از زمانی که وارد دوومیدانی شدم دیدم که همه چقدر زحمت کشیدند تا به ورزشکاران شخصیت قهرمانی دهیم. ما منابع لازم را برای پشتیبانی ورزشکاران تهیه کردیم. ما باید مدرسه عالی ایحاد کنیم تا استعدادها آنجا شکوفا شوند. اگر انسجام خوبی داشته باشیم دوومیدانی از مغفول بودن خارج می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمان ورودم گفتم که ۱۵ میلیون به هیئت‌ها پرداخت کنیم. البته که این مبلغ کم و هزینه‌ها فراتر از این مبلغ است. امیدوارم ما هم در این مدت که هستیم ، بتوانیم مفید واقع شویم.

نظر شما