شناسهٔ خبر: 67435237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواست نویل از ساوتگیت: این سه بازیکن را عوض کن

گری نویل، اسطوره تیم ملی انگلیس، معتقد است که ساوتگیت باید پیش از بازی مقابل اسلواکی در مرحله یک شانزدهم یورو 2024، سه تغییر در ترکیب تیم ملی انگلیس ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود صدرنشینی گروه خود، عملکرد ضعیف سه شیرها در مرحله گروهی باعث نگرانی هواداران و کارشناسان شده است. نویل یکی از منتقدان سرسخت تیم ملی انگلیس در این تورنمنت بوده و بر این باور است که ساوتگیت پس از سه نمایش کم‌تحرک، باید با آوردن ترنت الکساندر-آرنولد، کوبی مینو و کول پالمر به جای کایل واکر، کانر گالاگر و بوکایو ساکا، تیم خود را متحول کند.

نویل در پادکست خود با عنوان "Stick to Football" توضیح داد: "ترنت به ما در استفاده بهتر از توپ در خط دفاع کمک می‌کند و با پاس.ها و ضربات ایستگاهی خود، تهدیدی برای تیم حریف ایجاد می‌کند. مینو باعث تحرک بیشتر در تیم ما می‌شود، همانطور که در بازی قبلی دیدیم."

او در ادامه افزود: "در حال حاضر، من کول پالمر را هم در ترکیب اصلی قرار می‌دادم. قطعا فودن، بلینگام و ساکا را به همراه کین از ابتدا به میدان می‌فرستادم. آن‌ها چهار بازیکن هجومی هستند که همه انتخاب می‌کردند. اما پالمر چنان راحت و بااستعداد به نظر می‌رسد که نمی‌توان او را نادیده گرفت.  من از اینکه هر کدام از آن‌ها را بیرون بگذارم احساس ناراحتی می‌کنم. نمی‌دانم باید کدامیک را نیمکت‌نشین کنم، شاید ساکا. بیرون گذاشتن ساکا هم به خاطر اینکه بازیکن درخشانی است، برایم ناخوشایند است."

2048772

عملکرد ناامید کننده انگلیس در یورو 2024 باعث شده است تا بسیاری انتظار و درخواست تغییرات گسترده از ساوتگیت در بازی بعدی را داشته باشند. سرمربی انگلیس با مشکل گنجاندن همه ستارگان خود در یک تیم روان و هجومی مواجه است و ممکن است مجبور شود یکی از بازیکنان بزرگ خود را نیمکت‌نشین کند. کوبی مینو که در بازی قبلی به عنوان بازیکن تعویضی خوش درخشید، به شدت برای حضور در ترکیب اصلی محتمل به نظر می‌رسد. در حالی که پالمر در مقابل اسلوونی با تعویض به میدان آمد و جرقه‌ای نزد، اما خط حمله همچنان کند و بی برنامه باقی ماند. ساوتگیت با تصمیمات کلیدی زیادی روبرو است.

در صورت غلبه بر اسلواکی در روز یکشنبه، انگلیس با برنده بازی ایتالیا و سوئیس در روز شنبه روبرو خواهد شد. سه شیرها را می‌توان خوش‌شانس دانست که در بخش «آسان‌تر» قرعه‌کشی قرار دارند و از رویارویی با مدعیان قهرمانی مانند آلمان، اسپانیا، فرانسه و پرتغال اجتناب می‌کنند.

نظر شما